- Blog
- Gestionarea rezervărilor
- Română
V-am asigurat acoperirea în fiecare etapă a călătoriei
Garanția Flyx.ro vă protejează călătoriile împotriva modificărilor neașteptate ale operatorului.
Vă ajutăm acolo unde operatorii nu reușesc
Garantăm chiar și legăturile dintre operatori care nu colaborează de obicei.
Garanția noastră acoperă toate legăturile dvs.
- Soluție pentru întreruperea călătoriei.
Cazare și contribuție pentru transferul la aeroport dacă escala este mai mare de 8 ore peste noapte.
Contribuții pentru hrană și băuturi dacă întârzierea este mai mare de 4 ore.
Asistență 24/7.
Avem nevoie doar de puțină colaborare
Imediat ce aflați despre o situație care va afecta călătoria dvs., conectați-vă la rezervare pentru a obține ajutor. Veți pierde Garanția dacă modificați itinerarul direct la operatori, fără aprobarea noastră, sau dacă nu răspundeți la ofertele noastre în termen de 24 de ore.Când nu se aplică Garanția Flyx.ro
Ați întârziat la check-in.
Ați modificat detaliile călătoriei sau detaliile de contact fără aprobarea noastră. În această categorie intră și adăugarea bagajului la un itinerar cu escală scurtă.
Nu ați procurat viza sau documentele de călătorie corecte pentru aeroportul de escală.
Vi s-a refuzat îmbarcarea din cauza încălcării termenilor și condițiilor operatorului.
Situații de forță majoră, cum ar fi condiții meteo extreme, greve și altele.
Întrebări frecvente
Cum știu dacă sunt acoperit de Garanție?
Dacă achiziționați Garanția Flyx.ro, aceasta va proteja fiecare parte a călătoriei dvs. împotriva modificărilor neașteptate ale operatorului.
Dar în cazul călătoriei cu mai mulți operatori?
Garanția vă protejează pe toată durata călătoriei. Aceasta vă permite să rezervați legături între orice operatori, chiar dacă nu colaborează între ei.
Sunt acoperite și legăturile mele cu autobuzul sau trenul?
Da, Garanția protejează toate mijloacele de transport din călătoria dvs.
Când alegeți oricare dintre opțiunile oferite de noi în baza Garanției Flyx.ro (de ex. o călătorie alternativă sau o rambursare din partea noastră), toate revendicările legate de biletele dvs. vor fi transferate (atribuite) către noi. De exemplu, rambursările pentru bilete sau daune sau despăgubirea de la operatori va fi trimisă la noi.
Acest transfer al revendicărilor nu se aplică pentru revendicările de despăgubiri și revendicările pentru daune care sunt tratate pentru dvs. de către un serviciu terță-parte prin intermediul nostru, de ex. flyx+. Furnizorul de servicii terță-parte va trata aceste revendicări în funcție de condițiile sale. Noi vom păstra doar revendicările pentru rambursări.
Puteți citi versiunea legală a acestor condiții aici.
Călătoriți fără griji.
Călătoriți cu noi.
Indiferent de călătorie, vom contribui întotdeauna la o experiență de călătorie cât mai lipsită de incidente. Garantat.